STATELOAD – Načtení stavů a parametrů více bloků
Symbol blokuPotřebná licence: ADVANCED
Popis funkce
Blok STATELOAD znovu načte hodnoty stavů a parametrů ze souboru nebo řetězce. Soubor
je specifikován parametrem filename a musí být ve formátu JSON, který
je obvykle ukládán blokem STATESAVE. Je také možné
načíst data ze vstupu InState, který je řetězcem ve formátu JSON stejně
jako vstupní soubor. Vstup InState se používá, pokud je parametr filename
prázdný.
Jsou načteny všechny hodnoty, které jsou uložené v souboru podle konfigurace parametrů blocks, depth a mask. Parametr blocks obsahuje relativní cesty (začínající tečkou) k načítaným blokům oddělených středníky. Pokud je blocks prázdný, načtou se všechny bloky aktuálního subsystému. Pokud je načítaný blok subsystémem, parametr depth určuje, kolik úrovní je také načteno:
- 0: pouze aktuální úroveň,
- n: aktuální úroveň a bloky v subsystémech dalších n úrovní.
Dále lze pomocí mask určit, které objekty budou načteny. Každý bit čísla znamená:
- 1: vstupy,
- 2: výstupy,
- 4: parametry,
- 8: vnitřní stavy,
- 16: parametry pole,
- 32: stavy pole,
- 64: cyklické (trendové) buffery,
- 256: metadata (pouze STATESAVE).
Pokud je parametr Strict nastaven na on, blok zkontroluje, zda konfigurované bloky a hodnoty odpovídají těm, které jsou uloženy v souboru - pokud není shoda, načtení hodnot se neprovede.
Tento blok nepropaguje kvalitu signálu. Více informací je uvedeno v sekci 1.4.
Vstup
LOAD | Načtení stavu | Bool |
InState | Řetězec JSON k načtení, pokud je parametr filename prázdný | String |
uChain | Užitečný pro umístění bloku ve správném pořadí spuštění | Long (I32) |
Parametr
filename | Název souboru pro načtení stavu | String |
blocks | Seznam bloků k načtení | String |
depth | Určuje, kolik úrovní je také načteno 0 65535 | Long (I32) |
mask | Vyberte, které objekty jsou načteny 0 65535 65535 | Long (I32) |
LoadOnInit | Načtení během inicializace konfigurace on | Bool |
STRICT | Soubor je zkontrolován vůči aktuální konfiguraci on | Bool |
Výstup
DONE | Stav načten | Bool |
iE | Kód chyby | Error |
[Předchozí] [Na začátek] [Výše] [Další]
2024 © REX Controls s.r.o., www.rexygen.com