MX_ATSET – Nastavení hodnoty prvku matice/vektoru

Symbol blokuPotřebná licence: STANDARD
Qt SVG Document Exported by REXYGEN Studio uMV i j value yMV E MX_ATSET

Popis funkce
Funční blok MX_ATSET nastavuje hodnotu (vstup value) prvku matice na i-tém řádku a j-tém sloupci nebo na i-tém prvku vektoru.

Výstupní reference yMV je vždy nastavena na odpovídající vstupní referenci uMV k připojené matici/vektoru.

Chybový příznak E je nastaven na on, pokud:

  • reference uMV není definována (tj. vstup uMV není připojen),
  • index řádku i < 0 nebo i m, kde m je počet řádků,
  • index sloupce j < 0 nebo j n, kde n je počet sloupců. Poznámka: j musí být 0 pro vektor.

Tento blok nepropaguje kvalitu signálu. Více informací je uvedeno v sekci 1.4.

Vstup

uMV

Vstupní reference na matici nebo vektor

Reference

i

Řádkový index prvku   0

Long (I32)

j

Sloupcový index prvku   0

Long (I32)

value

Hodnota, která má být nastavena do prvku v pozici (i,j)

Long (I32)

Výstup

yMV

Výstupní reference na matici nebo vektor

Reference

E

Příznak chyby

Bool

2024 © REX Controls s.r.o., www.rexygen.com